Brak obserwowanych produktów.
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO SMAKOSZYKI.PL
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu Smakoszyki.pl, prowadzonego przez
Poczta Kwiatowa sp. z o.o. z siedzibą przy Corazziego 2, 00-087 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000185818, NIP: 5252146705, REGON: 016173969, kapitał zakładowy 50.000 zł opłacony w całości.
Klient może szybko i efektywnie kontaktować się ze Sprzedawcą:
● pod adresem: Corazziego 2, 00-874 Warszawa;
● za pośrednictwem formularza kontaktu w witrynie www.smakoszyki.pl
● za pośrednictwem poczty elektronicznej: biuro@smakoszyki.pl
● pod numerem telefonu: +48 22 100 47 99.
§ 1 Definicje
§ 2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego
§ 3 Rejestracja
§ 4 Zamówienia
§ 5 Zamiana produktu w zestawie prezentowym
§ 6 Płatności
§ 7 Dostawa
§ 8 Reklamacje
§ 9 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
k) zawartej w drodze aukcji publicznej;
l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
§ 10 PRAWA AUTORSKIE
1. Wszelkie prawa w tym prawa autorskie do Sklepu Internetowego oraz do zawartych w nim treści, znaków graficznych i słownych, znaków towarowych oraz inne prawa własności intelektualnej, logotypy, grafiki i fotografie należą wyłącznie do Sprzedawcy. Wszelkie kopiowanie, powielanie bądź jakiekolwiek inne wykorzystywanie zawartych w Sklepie Internetowym treści jest zabronione.
2. Użytkownik zamieszczając w Sklepie Internetowym treści tj. przykładowo wypowiedzi, komentarze, fotografie – jednocześnie udziela Sprzedawcy licencji o charakterze nieodpłatnym i niewyłącznym, w zakresie wykorzystywania, utrwalania, zmieniania, usuwania, uzupełniania, wykonywania publicznego, wyświetlania publicznego, oraz zwielokrotniania i rozpowszechniania tych treści, w szczególności w sieci Internet. Prawo to obejmuje uprawnienie do udzielania sublicencji w zakresie uzasadnionym realizacją Umowy Sprzedaży, a także upoważnienie do wykonywania samodzielnie lub za pomocą podmiotów trzecich praw zależnych w zakresie opracowania, dostosowywania, przerabiania i tłumaczenia utworu w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z 4 lutego 1994 r. W zakresie, w którym Użytkownik nie jest uprawniony do udzielania licencji, Użytkownik zobowiązuje się uzyskać dla Sprzedawcy takie odpowiednie licencje.
§ 11 DANE OSOBOWE
1. Administratorem danych osobowych podawanych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe podawane przez Użytkowników Sklepu Internetowego są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (RODO).
3. Podanie danych osobowych Użytkownika jest dobrowolne. Jednakże jest ono niezbędne w celu założenia Konta i zawierania Umów Sprzedaży, a w przypadku zainteresowania newsletterem lub innymi materiałami marketingowymi uniemożliwi ich przekazanie.
4. Celem przetwarzania danych osobowych jest:
a) świadczenie usług oferowanych w Sklepie Internetowym, w tym realizacja zawartych umów sprzedaży, wysłanie zamówionych produktów oraz realizowanie reklamacji – na podstawie umowy zawartej z Użytkownikiem lub na jego żądanie przed zawarciem tej umowy;
b) marketing bezpośredni oferowanych usług – na podstawie wyrażonej przez Użytkownika zgody;
c) dochodzenie i obrona przed roszczeniami wynikającymi ze sposobu świadczenia usług przez Sprzedawcę – na podstawie prawnie usprawiedliwionego interesu administratora;
d) wywiązanie się przez administratora z obowiązków wynikających z przepisów prawa w związku z realizacją płatności i rozliczeniem podatków – na podstawie przepisów o rachunkowości oraz ordynacji podatkowej.
5. Użytkownik może w każdej chwili wycofać zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych, przy czym wycofanie zgody pozostanie bez wpływu na zgodność przetwarzania przed jej wycofaniem.
6. Użytkownik ma prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania). Przysługuje mu także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez nas z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.
7. Użytkownik ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (uodo.gov.pl), gdy uzna, że przetwarzanie jego danych dotyczących narusza przepisy prawa, a w szczególności RODO.
8. Dane Użytkownika przetwarzane w związku z realizacją umowy sprzedaży będą przechowywane przez czas trwania umowy, a następnie przez 5 kolejnych lat po roku zakończenia umowy. Dane przetwarzane na potrzeby realizacji dochodzenia i obrony przed roszczeniami będą przechowywane do czasu ich przedawnienia. W przypadku wyrażenia zgody na marketing, dane Użytkownika będą przechowywane do czasu ustania celu dla jakiego zostały zebrane lub wycofania zgody. W przypadku usunięcia przez Użytkownika jego konta internetowego, dane Użytkownika, który nie dokonał zakupu za jego pośrednictwem, zostaną niezwłocznie usunięte.
9. Dane Użytkownika mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do tego na podstawie przepisów prawa. W związku z realizacją zawartej umowy mogą być udostępniane podmiotom realizującym płatność, bankom oraz dostarczającym przesyłki, a w przypadku roszczeń kancelarii prawnej. W związku z korzystaniem ze Sklepu internetowego dane będą udostępniane podmiotom zapewniającym poprawne działanie strony internetowej, agencjom reklamowym oraz innym partnerom wspierającym kształtowanie kampanii marketingowych Sprzedawcy. Więcej informacji jest dostępnych w Polityce prywatności.
10. Jeżeli Użytkownik utworzy konto w Sklepie internetowym z wykorzystaniem uwierzytelnienia zapewnianego przez Google lub Facebook, to jego dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, adresu e-mail oraz zdjęcia zostaną udostępnione przez te podmioty Sprzedawcy.
§ 12 ZMIANY REGULAMINU
1. Sprzedawcy przysługuje prawo do zmiany Regulaminu w każdej chwili, z tym zastrzeżeniem, że treść nowego Regulaminu zaczyna obowiązywać Użytkowników od dnia zamieszczenia go w Sklepie Internetowym.
2. O zmianach Regulaminu Sprzedawca poinformuje Użytkowników za pomocą wiadomości e-mail przesłanych na adresy podane przy Rejestracji.
3. Wyraźną odmowę akceptacji nowego brzmienia Regulaminu w terminie 30 dni od dnia otrzymania wiadomości e-mail o zmianie Regulaminu prowadzi do likwidacji Konta Użytkownika w Sklepie Internetowym.
§ 13 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
1. W razie sporu ze Sprzedawcą lub jakichkolwiek wątpliwości co do swoich praw, Użytkownik ma możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
2. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. Poniższe zapisy mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania Sprzedawcy do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów. Oświadczenie Sprzedawcy o zgodzie lub odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich składane jest przez Sprzedawcę na papierze lub innym trwałym nośniku w przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Użytkownika reklamacji spór nie został rozwiązany.
3. Zasady prowadzenia postępowań w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz obowiązki przedsiębiorców w tym zakresie określone są odrębnie w przepisach prawa (w tym w szczególności w ustawie z 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, Dz. U. 2016 poz. 1823) lub w regulacjach stosowanych przez odpowiednie podmioty właściwe w zakresie rozwiązywania sporów konsumenckich. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Użytkownika będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur mogą być dostępne w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi jawny rejestr podmiotów uprawnionych do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
4. Użytkownik będący Konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a) Użytkownik uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
b)Użytkownik uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu między Użytkownikiem a Sprzedawcą.
c) Użytkownik może uzyskać pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Użytkownikiem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów
§ 14 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Treść Regulaminu jest udostępniana nieodpłatnie Użytkownikom w Sklepie Internetowym.
2. Umowy Sprzedaży zawierane są w języku polskim.
3. Treść Regulaminu jest dostępna dla Użytkowników bezpłatnie pod następującym adresem URL https://smakoszyki.pl/regulamin/, skąd Użytkownicy mogą w każdym czasie przeglądać, a także sporządzić jego wydruk.
4. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne przepisy prawa bezwzględnie obowiązującego.
Wszelka korespondencja kierowana do Sprzedawcy powinna zostać kierowana na adres: Poczta Kwiatowa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Corazziego 2, 02-234 Warszawa bądź też adres e-mail: biuro@smakoszyki.pl
5. Sprzedawca może przenieść swoje prawa i obowiązki wynikające z umowy na inny podmiot, o ile pozostanie to bez wpływu na prawa Użytkownika ani obowiązki Sprzedawcy wynikające z Regulaminu.
6. W sporach wynikłych na tle niniejszego Regulaminu zastosowanie ma prawo polskie, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku, gdy Użytkownikiem jest Konsument – sąd wyłącznie właściwy ustala się na podstawie właściwości ogólnej. Jednakże w przypadku, gdy Użytkownikiem jest Przedsiębiorca – wyłącznie właściwym sądem jest sąd właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedawcy.
Masz pytania?
Skontaktuj się z naszą infolinią
Kupuj bezpiecznie
Dostarczamy
Copyright © Smakoszyki.pl